Vyhledávání


Kontakt

Kateřina Švecová

E-mail: kacerkatka@seznam.cz

Jmenuji se Kateřina Švecová 

Od malička se věnuji sportu. Nejprve jsem začala se sportovní gymnastikou a atletikou. Od zhruba šesti let se věnuji vodnímu lyžování. Jako doplněk jsme si zvolila lezení na umělé stěně.
V horolezení a sportovní gymnastice jsem se probojovala na mistrovství ČR a v atletice se zaměřuji na skok o tyči, kde jsem získala medaile na KP a na MČR juniorek 8. místo.

V hlavním sportu- vodním lyžování jsem získala titul Mistryně Evropy ve skoku a kombinaci.

Mezi mé další zájmy patří malování – navštěvovala jsem výtvarný obor na ZUŠ Jihlava po dobu 13 let a studium angličtiny.

Odmaturovala jsem s vyznamenáním na Gymnáziu v Jihlavě. Byla jsem studentkou a přesedkyní sportovní třídy 2012-2016.

Mezi roky 2014-2016 jsem dělala kaskadérku a byla členkou kaskadérské skupiny Filmka.

Jsem prvním rokem studentkou na Univerzitě v Lousianě Monroe v USA. Studuji obor Kinesiologie s koncentraci physical therapy. Jsem členkou vodno-lyžařského týmu ULM, který získal další titul národních šampionů v roce 2016.

  Rozhovor pro ČT1

  www.ceskatelevize.cz/zpravodajstvi-brno/sport/184603-vodni-lyzari-predvedli-v-kostelci-spickove-vykony/

    Štítek sportovce

www.youtube.com/watch?v=i5JD5QsPc_U&t=4s

 

 

Collegiate tournament - univerzitní závody

20.10.2016 21:11

Před závěrečným závodem Nationals jsem se se svým týmem zúčastnila dvou univerzitních závodů, které byli nominací pro závod Nationals 2016. Na těchto závodech jsme si vedli jako tým celkem dobře. Do týmu jsem nejvíce přispěla svými body ze skoků. Triky se mi tentokrát moc nepovedly. I přesto že jsme ne všichni zajeli perfektně, byli jsme jednou první a jednou druzí těsně za našími největšimi rivali z ULL.